torsdag 20 oktober 2011

Vi ligger i ide

Vi har lite downseason just nu. Eller jag har, Johan har synts springa som en jävla dåre och min bror bröt ju som sagt av staven i Öppet Spår 2009 och har således inte kunnat träna något pga det.

Annars blickar vi fram emot en strålande vinter där vi får utöva vår paradgren; skidåkning.

Vi får se vad det blir för upplägg på vinterträningen i år. Johan ska iaf köpa gymkort för att stärka stjärtmuskulaturen så han får ett bättre tryck i uppförsbackarna. Själv har jag lite dumma planer på hur jag ska lägga upp det hela, men kan tyvärr inte avslöja några detaljer, då jag vill inte ha alltför mycket fans runt mig hela tiden. Angående brorsans träning så är ju hans stav trasig så tyvärr kommer han nog ställa in säsongen för tredje året i följd.

***

Vi har ju fått in en del tips på tävlingar av folk som gärna ser oss likviderade. Vi ska sätta oss ned och gå igenom dessa lite mer noggrant och sedan sålla bort de mest efterblivna förslagen. Sen om det blir något förslag kvar så kör vi en sk 'Fansens val', dvs en omröstning om vad ni vill att vi ska dö av.

Det går givetvis att fortsätta rekommendera dumheter. Gärna något som har med skidor att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar