onsdag 18 november 2009

Avslöjande

Måste bara kommentera min brors inlägg med att måtte jag bli gubbe snart så jag får flänga med pläpen.

Men det är inte därför vi är här, att flänga med pläpen menar jag.. nej, i dag handlar det om ett avslöjande av bibliska proportioner. Ja.. egentligen är det inte därför vi är här heller, det ska ju handla om vasaloppet. Men skit samma.

I ett tidigare inlägg så berättade jag att Klas (ni vet den där löpartönten som förfalskade en bild på mig), inte har riktigt rent mjöl i påsen. Efter Leksand - Mora matchen där Klas lovade att äta bajs om leksand förlorade, vilket dom givetvis gjorde så verkade det som Klas gav upp lite. Kollegor till honom såg att han började smygtitta på andra lags hemsidor.

Det här tyckte jag ju var lite intressant, så jag började kolla runt lite, och japp, jag fick hugg. Jag fick veta att Klas är nybliven betalande medlem, inte bara i Wolfpack, utan även i Färjestads BK.

Kan det här vara sant? Jag tvivlade, men med hjälp av bulvaner som vittjade Klas brevlåda så får jag fram detta:





Det här är ju helt sanslöst, Klas går och gör en helomvändning.. Men varför inte? Vill man fira guld i April så.

Välkommen till Svenska Mästarna Klas!

1 kommentar: