torsdag 12 november 2009

Novemberlunk

Just nu är det drygt, jag spinner på, men det är mest tungt. Däremot ser jag dåligt med deltagande från både min bror och mjölkallergiken. Vete fan vad dom håller på med egentligen, men träning betvivlar jag att dom håller på med.

Dock har jag sett Johan på friskis en gång den här veckan, det är mer än vad jag sett brorsan.

Efter träningen i tisdags, riktigt jävla pisspass, medel 75, sista 10 minuterna trodde jag att jag skulle avlida, så såg jag fram emot att slappna av en stund i bastun. Dagen hade varit dålig som det var, så mitt humör var väl inte riktigt i topp. I alla fall.. glider in i bastun, helt själv där inne, efter några minuter kommer en tjej in och säger "hej hej", eftersom jag var på solskenshumör så sa jag ingenting eller eventuellt grymtade lite. Hon sätter sig ner, allt är frid och fröjd.. men efter en par minuter till så kommer en till kille in i bastun. Samma sak, "hej hej", enda problemet var att den här stackars dumjäveln svarade. Så hon började kackla.. av bara helvete.. jag fick ofrivilligt veta att hon gjort slut med killen, varit deprimerad, hur hon tränar, varför hon tränar och gud vete fan allt. MEN HÅLL KÄFTEN FÖR FAN! Ska det vara så JÄVLA svårt att sitta i bastun och bara knipa käft. Jag vill inte veta vad nån noname i en bastu har för livsituation.. jeez... jag var tvungen att gå ut ur bastun innan jag slängde människan på aggegatet i ren frustration.

Som sagt så har vi ju lite problem med våra leverantörer, det är nog dags att skicka en delegation utrustade med järnrör till Intersport. Uppenbarligen behöver dom lite "uppmuntran". Jag misstänker dock att det här kan vara en konspiration från våra konkurrenter, dom inser att vi kommer att bli ett farligt hot i spåret, så dom försöker med alla medel möjliga förhindra att vi kommer till start.

Jag såg i kommentator fältet att vi anklagas för doping, att man sett en icke namngiven person i laget käka piller. Det stämmer, visserligen är det inte doping, och det har helt naturliga förklaringar. Johan knaprar Lactras hela jävla tiden, det är för att han ska kunna intaga mjölkprodukter utan att spontant skita på sig. Min bror går också på piller, en helt annan sorts piller. Eftersom min bror håller en diet värdig vilken gris som helst, så har han konstant dålig mage.. för att hålla det här i schack så trycker han i sig ett paket "Propulsionsdämpande antidiarroika" om dagen, även känt som Imodium Plus. Så.. piller intaget har en helt naturlig förklaring, så nu vill jag har inte höra mer tjafs om doping.

Jag har glömt att sagt det, men Kulturmuppen fick sin jävla Sylt till slut.

Ni kommer ihåg den här tomten Klas? Running Wilds lagledare som konspirerade tillsammans med min bror och fabricerade en bild. Det kommer att komma ett mycket avslöjande reportage om honom, det har framkommit uppgifter som är väldigt graverande för honom. Mer om det senare.

Dagarna tickar på fort. Alldeles för fort.

2 kommentarer:

  1. http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Missbruk-av-anabola-androgena-steroider/

    Symtom

    Det kan vara svårt att upptäcka om någon missbrukar Anabola androgena steroider, men det finns flera tecken som tyder på ett missbruk. Om flera av dessa förändringar märks hos en person kan man misstänka missbruk:

    * Snabb viktökning på kort tid.
    * Bröstkörtlarna blir större.
    * Personen verkar plufsig och svullen.
    * Problem med akne.
    * Ökad skäggväxt och behåring på kroppen.
    * Bristningar i huden.
    * Ändrad sexlust. Till en början kan sexlusten öka för att sedan minska under missbruket och till slut ge potensproblem. En psykisk effekt av potensproblem kan vara svartsjuka.
    * Kraftiga humörsvängningar, en person kan pendla mellan upprymdhet och nedstämdhet eller plötsligt bli oprovocerat aggressiv eller irriterad.
    * Problem med sömnen - man vänder på dygnet, har svårt att sova och är ständigt trött.
    * Överdriven kroppsfixering och ett överdrivet intresse för träning, kost och piller.
    * Smusslande med tabletter, sprutor och ampuller.
    * Stort intresse för litteratur och sajter som förhärligar kroppsbyggande.

    SvaraRadera
  2. Bittra kommentarer från konkurenter som bara kommer att få se snörök när vi drar i väg.

    SvaraRadera