onsdag 25 augusti 2010

Kalas

Då jag fyllde år igår så blev det celebert besök från Team Klistervalla och vår ungdomssektion. De hade bakat en trevlig kebabrulltårta som vi näringsriktigt smaskade i oss.

När det kommer till mina presenter så måste jag säga att jag är lite besviken. Av min käre bror fick jag en död, äcklig och illaluktande fisk som nu ligger i vår vallabod och gosar till sig, och av Johan, som man nästan kan tro är från Bjurs, den franska porrfilmen i DVD-format vi gav honom när han fyllde år. Begagnad.

Tyvärr fick jag bara till finsk text på filmen och jag förstår varken franska eller finska vilket gjorde att jag inte hängde med i handlingen.

Det var trevligt med besök iallafall, livliga diskussioner om allt mellan politik och lite mer suspekta saker som inte lämpar sig på en publik blogg. Givetvis förstod varken jag eller Johan någonting när det pratades politik, men min bror och kulturmuppen var i extas.

Nästa födelsedag har jag glömt vem det är, men det är inte jag. Det borde vara Johan, men jag är inte säker.

1 kommentar:

  1. Släpp det där nu. Vi har genomskådat bluffen. Johan finns inte! Han är en produkt av din bisarra hjärna och är inte mer riktig än Conan barbaren eller Billy Butt.
    Ett smart sätt att få en "träningskompis" visserligen, men det börjar bli för sorgligt när du ska fira hans födelsedag... vi kan inte bara titta på längre, kom tillbaka Peter! /Dr A. Rsel, chefpsykolog RW

    PS. Grattis!

    SvaraRadera