torsdag 24 mars 2011

Jaja, vi lever

Vi har varit väldigt dåliga på att uppdatera, vi vet, och vi skäms. Tyvärr har det inte hänt så mycket spännande på sistonde. Man kan säga att försäsongen har börjat lite trevande. Johan har vart ute och sprungit, nåja, tagit sig runt en 8km bana med nöd och näppe. Starkt jobbat hursom. Själv har jag mest jobbat som en tok och blivit coach för ett juniorfotbollslag, så tiden har helt enkelt inte räckt till.

Till mitt försvar så har jag smygit in lite små innebandy och badmintonpass på sistonde så det tar väl sig. Nu gäller det bara att börja löpträna så snart som möjligt. Jag förmodar att det är lika jävla drygt som det alltid varit.

I och med företagsstafetten för nån vecka sen så är som sagt skidsäsongen över för denna gång. Det slutade ungefär som det började, alltså jag, och laget, kom typ sist. Inte helt oväntat då vi hade en amerikan, en skotte, en göteborgare samt undertecknad i laget. I sann Klistervalla anda så var det givetvis mina lagkamrater som inte stod pall för trycket. Jag själv var kung i spåret.

En liten update om min astma har jag fått oxå. Jag har inte astma.

Har tydligen något annat skit som heter Vocal Cord Dysfunction. Snarlika symtom som astma och allt sånt skit. Doktorn sa åt mig att inte ta i så mycket och sänka mina ambitionsnivåer.

Okey. Min ambition har varit att inte komma sist, jag har knappt lyckats med det, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sänka ambitionsnivån ytterligare.

Nej, inge jävla fjoll med att sänka nån förbannad ambitionsnivå här inte. Full fart, faceplant, på´t igen - Klistervalla style!

1 kommentar: