måndag 11 april 2011

Hur går det för oss?

Ja, Johan kämpar på, min bror är upptagen med att inte träna och jag själv sitter och väntar på att formen ska komma av sig själv och helst sköta sig själv.

Fanskapet har inte visat sig ännu.

Det jag gillar mest med att "träna" är ju att jag får köpa massa prylar som jag aldrig använder, t ex inlines, vallajärn, skidpass på lugnet, gymkort osv, ja listan kan göras lång. Nu har jag iaf spenderat 13 000:- på nåt jävla skit jag förhoppningsvis faktiskt kommer använda. Mer än en gång. Helst.

De andra nötterna lär ju införskaffa något liknande så vi kan komma på fler dumma idéer i sommar och höst!

Håll till godo för nya upptåg! Jag lär bara komma på lite mer idiotiska och förnedrande saker. Tips mottages gärna!

6 kommentarer:

  1. Jag tycker ni ska börja med base jumping från hopptornet!

    /Mats

    SvaraRadera
  2. Mats förslag har röstats ner av sportkommittén.

    SvaraRadera
  3. Tips på en galen utmaning

    http://www.tjurruset.se/

    Åkte själv VL under ungefär samma omständigheter som er och tog mig lätt döende i mål. Blir väl troligtvis samma resultat på Tjurruset, men vad gör man inte för att förnedra sig ;-)

    Lycka till

    SvaraRadera
  4. Låter som du köpt cykel... Dags för VR?

    SvaraRadera
  5. Cykel ja. 30 jävla mil på en cykel är dock inget jag varken planerar eller rekommenderar.

    SvaraRadera
  6. http://www.youtube.com/watch?v=ZmDhRvvs5Xw

    Inte värre än en promenad

    SvaraRadera