tisdag 20 oktober 2009

Är det sant?

Fick ett konstigt mail från en anonym person som tydligen sett min bror ute i skogen, och bara det, att han skulle vara ute i skogen frivilligt är ju helt jävla otroligt.

Men som alla vet, så är ju min bror en stor supporter, kanske den största, av brögänget Färjestads BK, som inte vunnit ett SM-guld på ungefär ett halvår. Men är han verkligen en sann FBK:are som han utger sig för att vara?

Min källa, vi kan kalla honom Salk då han vill vara anonym, var häromveckan ute i skogen för att plocka svamp, uträtta sina behov, jag vet inte, det är inte det viktiga i den här berättelsen.

Det visar sig att den s.k FBK:aren aka min bror, går ut i skogen, vi kan endast anta att han gör det nu och då, och visar vart hans hjärta verkligen finns. Och det är tydligen inte Färjestads Bollklubb det handlar om.

Jag, personligen tycker inte detta är någonting att skämmas för. Speciellt inte något man måste gå ut i skogen för sig själv och uttrycka sin kärlek för, utan man kan åka hit

Vi talar ju givetvis om Leksands IF. Nu är det ju många som höjer på ögonbrynen och säger att det inte kan vara sant. Nej, jag trodde inte det heller, men Salk förstod givetvis att ingen någonsin skulle tro honom om han sa som det var. Därför, tur som det var, hade Salk en kamera med sig och kunde föreviga denna otroliga händelse.

---> KLICKA FÖR BILDBEVIS <---

Välkommen hem brorsan, visste att det fanns någon typ av intelligens hos dig med!

3 kommentarer:

  1. Det här är ett falsarium av bibliska mått. Vilken skymf mot min person! Jag är mycket upprörd över det faktum att min judas-bror har slagit sig i slang med den lögnaktiga, skurkaktiga, vidriga existens som kallar sig Klas och fabricerat den här bilden.

    Men dom jävlarna ska få sitt straff förr eller senare, och det blir inte vackert!

    SvaraRadera
  2. Någon vågade inte visa sig på jobbet idag....

    SvaraRadera
  3. Inte i går heller nu börjar vi förstå

    SvaraRadera