onsdag 28 oktober 2009

Premiär

Ja, då var nästa dumma idé avklarad för första gången. Efter spinningen igår, 75 medel givetvis, så tänkte jag lägga mig i tid för första gången på ett sekel, då jag skulle upp alldeles för tidigt på morgonen. Det sket sig ju duuuuktigt.

Började bra, hoppade i säng efter ett House avsnitt vid 22 snåret, lagom dåsig. Lägger huvudet på kudden, sluter ögonen... vaggas in emot en djup sömn, snart somnat... skönt... UUUUUAHHH UAAHHAHHHAH kolikdampbarnet från helvetet vaknar till liv hos grannen, och trots mina bepansrade betongväggar är det som om fanskapet ligger bredvid mig. UAHHH UAHHHH UAHHHH till 01:30, non jävla stop. 06.00 ringer den förbannade klockan. Uppstigning!

Vid Lugnet entré kl 06:45. Lösa månadskort till Simhallen var jävla hitech. Man får ett ID-kort som man lär scanna av för att komma in - och ut dessutom. Nu har jag inte vart på Lugnet på ca hundra år, då jag var där sist fanns det en sån där cool nyckel på alla skåp som man kunde sätta runt benet så man visste var man hade den. Det fanns inte längre, så det gick ju inte att låsa skåpet. Dock fanns det skåp för värdesaker utanför, kostade 2 spänn. Lyckades skramla ihop det efter lite letande i jackan. Som den tekniska idiot man är så stoppade jag i mina 2 kr i låset, trodde jag skulle vrida nyckeln för att öppna luckan. Givetvis låste jag ju cp-låset, med grejerna i handen, och när jag öppnade igen så hade fanskapet snott mina 2 kr.

Lyckades dock skramla ihop 2kr till efter lite letande. Denna gång lyckades jag galant. Dock fick man ju bara jävla nyckel, inge gummisnodd eller nånting, hur fan ska jag bada med den här?

Löser det så att jag stoppar ner nyckeln i jackfickan, och lägger in den i det olåsta skåpet. Så... ja... stabilt som fan.

Simningen då? Jodå, det gick bra, för jävla drygt dock, planen var att simma en timme, men fattade beslut att det kommer aldrig att gå. Så det vart 30 minuter simning totalt. Nästa simningspass blir fredag 0630, alla är välkomna!

Blir nog ett spinning bas ikväll också! Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar