lördag 31 oktober 2009

Dagens träningspass

Johan skickade häromdagen ett MMS med hans nakna fot med meddelandet att om jag skulle hjälpa han på lördag att flytta skulle jag få se mer av den varan. Jag är nu klar, och jag fick fan inte se något mer. Han håller inte vad han lovar, får se om han kommer till start i februari/ mars eller när loppet avgörs.

Johan har förövrigt en hel arsenal med hantlar och skit, helt oanvända bevisligen. Ni kan nog få ett bra pris om ni ringer honom.

Som jag nämde tidigare, så kan man ju inte lita på Johan, så något "Tack, bröderna Trones för er ovärderliga hjälp" visste vi ju att med största sannolikhet inte skulle få höra. Därför började vi strategiskt fylla deras nya toalett med allt bråte vi kunde så till slut var det halvt omöjligt att ta sig in där.

Givetvis, när vi burit klart, fick vi något tack? Nejdå, han tackade de andra för hjälpen och tittade lite misstänktsamt på oss två. Vi bytte förövrigt ut hans laktosfria mjölk mot fin fin 3% mjölk och han kommer få en otrevlig överraskning när det börjar trycka på efter kvälls-Cornflakesen.

Nu fortsätter dagen med senaste halvårets disk och städning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar