söndag 20 juni 2010

Smärta

Efter backträningen med Running Wild förra söndagen så hade jag träningsvärk fram till torsdagen då den hade släppt tillräckligt för att kunna röra mig snabbare framåt än enbent pensionär med nyvaxad bikinilinje.

Idag så var vi inbjudna till samma upplägg igen, jag ringde glatt Johan den här gången också. Nej, då var han på City Gross för att han skulle han laga mat. Man får ju ta och prioritera tycker man. Det har tom börjat gå så långt att stjärnorna i Running Wild börjar tvivla att Johan verkligen existerar utan att han bara är någon imaginär lagkamrat jag har skaffat mig. Skärpning Johan!

Det vart två vändor uppför hoppbackarna idag och 4 mer eller mindre hasningar uppför en backe. Drygt var det. Nu blir att jobba kväll hela veckan så det kanske är lugnt att ha träningsvärk i en vecka till nu då. Det har även blivit hintat om att nästa vecka, samma kanal, så Johan boka in söndagen för ett helvetespass uppför dom välanvända hoppbackarna och bevisa att du existerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar