fredag 23 september 2011

Lidingöloppet imorgon

Nu är det fan inte långt kvar tills det smäller! Vår planering har skitit sig lite då jag har sista seriematchen i fotboll ikväll så vi skulle inte komma iväg på mot Stockholm förrän runt 19-20 tiden. Problemet med det var att vårt hotell skulle på en kryssning och behövde i sådana fall lämna sin nyckel till ett spöke på Gröna Lund som vi sedan skulle hitta.

För mycket engagemang redan där, så vi bestämde oss för att köra hardcore och köra ner på morgonen. Får väl se om det är rätt val eller inte.

Formen då? Den känns på uppåtgående. Jag har mest vilat mig i form medan Johan har varit lite mer hardcore och sprungit två varv runt Stångtjärn, en sträcka på cirka 3.6km.

Jag har räknat lite och sett att det finns en, om än liten, potentiell chans att jag kan överleva detta och ta mig de 30 kilometrar jag så efterblivet sagt att jag ska avverka under morgondagen.

Johan som har en liten nättare kroppshydda har givetvis en större chans, men man vet aldrig hur kroppfan reagerar när den tycker att det är nog med dumheter.

Är det någon som har några sista tips till eliten? Annars sägs det att ni på något sätt kan följa oss via SMS, hittar dock inte information om det. Det skulle iallafall kosta 40:- så det är väl troligtvis bortkastade pengar, men för de som vet så är våra startnummer;

Johan - 80792
Peter - 80757
Väl mött!

2 kommentarer:

  1. Lycka till på LL!

    Såg att arrangören lagt upp TKV´s teamfoto:
    http://attuworld.com/wp-content/uploads/2011/09/xJjQf-460x294.jpg

    /Stefan

    SvaraRadera
  2. Han sprang ett och ett halvt varv till och med.

    SvaraRadera