fredag 28 augusti 2009

Achtung

Bröderna Trones kastar skit på allt och alla i bloggen, det slösar tid med att förnedra och skapa ångest i Falu kommun. Jag gömmer mig i bakgrunden, sakta men säkert bygger jag upp min kropp till den perfekta vasa kroppen. Just nu har jag en förkylning som heter duga, men frukta icke snart är jag på benen igen. Det ska börjas på både spinning, gym och jag allt som kan tänkas hjälpa mig i detta historiska lopp.
Bröderna kan köra slut sig bäst dom vill med jogging turer och allt vad det är, när det väl är dags så får vi se om de kan lyckas med att ens få på sig skidorna. Jag planerar även ett träningsläger där bröderna ska få smaka på centrala faluns hårdaste träningsformen såsom: gå till skolhelvetet varje dag aka upp för den förbannade svärdsjöbacken, ta sig igenom centrum utan att springa in i plattface, Karl-Olov, Hans eller systrana nachos. Allt i takt med en tant som spelar triangel eller vad fan hon gör 24/7 utanför hemköp. Med lite tur kanske Martin joinar med sin flöjt i nåt hörn.

Ja det här blir ett träningsläger för de hårda typerna, vi kommer givetvis avsluta dagen med en ricktigt elit mål hos Ghandi, jag har försökt förklara för han vad vi borde äta men han verkar hållar hårt i sina korvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar