måndag 31 augusti 2009

Back to the helpdesk

Ja, efter 6 veckors semester så fick jag med stor ångest och fläckvis svettningar släpa mig tillbaks till jobbet. Det släppte visserligen när man väl kom på plats, men det var ju inte utan oro att man skulle tourettsflippa på nån lite omotiverat så där när man svarade i helpdesk. Men det gick bra, jag var trevlig och hjälpsam.

Tog tag i att gå hem, gick riktigt bra, kände mig lätt i benen och fullkomligt flög fram. 1.07, 1 minut från rekordet efter ett 6 veckors uppehåll. Inte illa. Nu känner jag att timmen blankt inte är allt för långt borta.

Jag var i Norge en sväng förra veckan,lite höghöjdsträning inför vasan. Man måste ju acklimatisera sig i små doser, man kan ju inte bara smälla upp på fjället och tro att det blir bra.

Rykterna går att min bror har skaffat sig en HiTech våg som räknar ut fettmängd och massa sånt där. Resulaten var väl tydligen inte helt uppmuntrande, men det kanske min bror redogör för senare?

Vi borde införa 'Dagen Outfit' här i bloggen, lite Blondinbella style. Fast om Johan ska visa upp sina kreationer så lär väl den här bloggen bli bannad från internet. Men jag som har lite stil kanske kan köra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar