tisdag 1 september 2009

Våg / spinning

Ja, som min bror säger - så har jag införskaffat en förbannat hitech våg. På nåt sätt, vet inte hur, säger fanskapet att jag består av 47,5% fett. Jävla påhopp! Jag som är så smärt och smidig kan ju aldrig bestå av 47,5% fett, nej nej. Ska ringa supporten och förklara att deras våg inte funkar som den ska.

Den säger också att mitt skelett väger 6,5kg, varför man nu har någon som helst jävla nytta av att veta det? Jag själv vägde in på 135.6 pannor, som för övrigt har minskat med 1.6 kg sedan jag införskaffade vågen(i fredags). Tror även min fetthalt är nere på 47.2%, vilket fortfarande är helt fel, jag har ju bara deffade muskler på min kropp.

För övrigt har jag köpt ett gym/spinn/jympa-kort på Friskis & Svettis. Jympan vet jag inte hur aktiv jag kommer vara inom då jag ej äger sådana där coola tights som framhäver stjärtmuskulaturen, men jag ska försöka bosätta mig på gymmet, inte för att jag behöver det med min deffade kropp, samt spinningen.

179 dagar kvar.... arghhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar