torsdag 17 september 2009

Sylt tävlingen avgjord

Jag trodde ju att det skulle bli en anstormning till att försöka vinna min sylt, men tydligen inte. Jag är lite förnärmad, men det är ju eran förlust.

Nåja, som allsmäktigdomare i sylttävlingen så har jag kommit fram till detta:

Lars Günther bidrag, tvärsist, skitdåligt och världssämst. NEJ NEJ NEJ

Johan's bidrag: Helt ok, men va fan, du är så jävla diskvalificerad. Du kan ju inte lämna bidrag om dig själv.

Anonym's bidrag: Eftersom jag bara känner en matkontrolltant så misstänker jag vem det är, rätt okej bidrag, men njaaa.

Då har vi Samuel's bidrag kvar: Ingen egentligen höjdare det heller, men kombinationen duschgolv, naken och kallsvettig fäller avgörandet.¨

Det tar dock emot att dela ut min fina sylt till en kulturmupp som dyrkar DN's kultursidor och J.M. Coetzee. Dessutom borde det där jävla moderna muséet i London Samuel med våld tvingade mig att besöka, för att han ville se en utställning som involverade en get och en man, ligga till viss last. Men jag är en storsint man, trots den där geten så kommer jag under högtidliga former att förära Samuel en burk krikonsylt.

3 kommentarer:

  1. Fick vi ens se den där förbannade geten?

    SvaraRadera
  2. ja men va fan - jag tycker jag borde få en burk jag med bara för att du vet att jag hade vunnit om jag hunnit

    SvaraRadera
  3. snålt.... tröstpris krävs!!!

    SvaraRadera