onsdag 30 september 2009

Spinning time - aha, spinning time

Spinningpremiär i går. Gick riktigt bra, men var helt färdig efter passet. Men det var skönt att komma i gång med låtsascyklingen igen. Det enda som är dåligt med spinning är den där jävla musiken, jag får spontana lever frånstötningar. Är det ett krav på urusel musiksmak när man söker till spinningledarhögskolan? Jösses

Jag förväntade mig att se Johan på plats i spinninglokalen, han har ju aviserat att han skulle spinna så mycket att fick köpa 2 medlemskort. Men jag kikade runt lite.. men nej, ingen Johan. Jag tillochmed ropade lite.. inget svar. Kan det vara så att han snackar skit?

1 kommentar:

  1. det här är ju svin kul.
    själv bor jag i längdmetropolen Bruksvallarna, kanske kan lägga upp ett fint läger åt er. Anders Södergren bor ju bara 5 min bort.
    bajs på er.
    /Claes Nitér

    SvaraRadera