fredag 25 september 2009

WANTED



Trots ett införskaffande av en iFån så har Johans uppdateringar lyst med sin frånvaro. Vart håller han hus? Lever han? Hur gör djur? Hur går träningen?

Vad gällande min träning så är det stiltje för tillfället, fortfarande lite småkrasslig och hoppas kunna återuppta träningen i början av nästa vecka. Eventuellt lite DISCO-SPINNING på söndag!! WOOOWOOOO DANSA LOSS!!

Jag måste erkänna att jag har lite svårt för alla övertända lekledare. Man kan inte annat än att skämmas ibland när dom sätter igång med sina usla försök till peptalks. Ja, jag är tjock och nej jag är inte intresserad av att dansa loss på ett fejk diskotek på toppen av ett berg jag nyss låtsas cyklat upp för.

Men men.. spinning är kul, man bara önskar man vore döv och blind ibland.'

Såg för övrigt en cool länk!

http://www.wimp.com/exercisedays/
En kille som tränat i 365 dagar och tagit en ny bild varje dag. Så där ska jag göra, MEN när jag fått det där sexpacket ska jag bli tjock igen - hur coolt hade inte det vart att se?

1 kommentar:

  1. Ang länken är det fascinerande hur både blekhet och bröstbehåring verkar försvinna tillsammans med övervikten... Undrar om det funkar omvänt också... Haha

    SvaraRadera