måndag 21 september 2009

Dåliga uppdateringar!

Nästan så man skäms lite av hur dåligt man har uppdaterat här!

Jag har varit lite småkrasslig hela förra veckan och provade således Johans välrenommerade träningsupplägg - sport på tv. Det gick sådär måste jag säga, det hade sina pros och cons;

Konditionsmässigt: Nej, inget bättre. Snarare sämre.
Planering: Viss förbättring, man kan ju inte, när man sitter i tv-soffan ta närmsta blomkruka när nöden knackar på, som man kan i skogen. Eller ja, man kan ju, men det blir väldigt svårt att skylla på brunbjörnarna när det ligger en kringla i blomkrukan.
Snabbhet: Ja, jag vet inte - det är mycket start och stopp i tv-sportens värld, ner i soffan - faan, glömt chipsen i köket - in i köket - depåstopp på dass på vägen tillbaka - ner i soffan - vafan, drickan då? - in i köpet - depåstopp på dass på vägen tillbaka - ner i soffan - doshelvetet är borta. Suck...

Nej Johan, detta upplägg är nog inget jag kommer satsa vidare på, men jag kommer följa dina resultat med nöje!

***

Jag har för övrigt sett att hela 19 besök på den här bloggen har gjorts av besökare med Internet Explorer 6.0!? Ni borde bli permbannade från internet! USCH å FY!

1 kommentar:

  1. Ja du, Johan kommer att kollapsa i första backen. Inte ens skägget kan rädda honom från den här katastrofen

    SvaraRadera