söndag 27 september 2009

Fan tro't

Blä, varit jävligt dåligt sen sist, jag har knatat hem från jobbet nån gång, men inte alls så många gånger jag borde. Inte bra det här, inte alls, speciellt inte när den där jävla räknaren här på bloggen tickar fortare än nånsin. Men jag har i alla fall köpt spinning kort jag med, så jag ska låtsascyckla upp för berg tilsammans med brorsan. Johan hade ju förövrigt utlovat att köpa ett spinningkort också, har han gjort det? Men jag håller med min bror, vissa lekledare är över gränsen, man vill slå ihjäl dom med sadeln när dom håller på som värst. Men lite idioti är det, cyckla som en dåre utan att komma nånstans.

Var på en liten fest i går, eftersom jag tränar inför vasaloppet så dricker jag självklart inte. Eventuella rapporter om att jag matade räven och sov i ett trapphus kan således avskrivas som rent förtal.

Jag väntar fortfarande på en inbjudan från Brorsan eller Johan till ett minicamp som jag höll. (dock misstänker jag att Johans camp blir att se Sverige - Danmark i fotboll på TV och käka chips).

Brorsan har roat sig med sin Hitech våg för övrigt, han har gjort mätningar före och efter han varit på muggen. 1,5 kg skillnad kan väl inte vara rikigt friskt?

2 kommentarer:

  1. Nu tycker jag du kryddar min brummning här - det var MAX 0.9kg och inget annat. Sen om det är friskt eller inte kan jag inte svara på.

    SvaraRadera
  2. Det finns INGET behov av att krydda dina brummningar... omfg

    SvaraRadera