torsdag 20 maj 2010

Klistervalla - I ur och skur

Det regnade idag.

Nej, fel av mig.

Det tamejfan spruta ner regn under dagens träningspass. Vi var pissblöta efter att ha stigit ur bilen och Johan än en gång gått på blundern att köpa ett vätskebälte som han försökte få på sig. Sådana görs inte för dom lite grövre personligheterna, det hade vi ju redan konstaterat när vi försökte åka Öppet Spår förra gången. Min gick sönder när jag försökte sätta på mig den, brorsan hade den typ runt nacken och Johan hade den halvvägs nedför arslet.

Som sagt, det var väldigt blött och jag valde att inte ha med min telefon för att se hur fort vi sprang utan jag hade min vanliga klocka. Det här gjorde mig lite nervös då det står på den att den är vattensäker i 100m och vi skulle ju springa iallafall minst 4km. Den gick inte sönder.

Johan, fast vi redan var 110% blöta, så kämpade han frenetiskt från att springa i någon vattenpöl. Väldigt svårt måste jag tillägga då det var 4km sjö vi sprang i. När vi äntligen kom fram ut på slutspurten så slutade det givetvis att regna.

Kul liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar