måndag 27 juli 2009

Update v2

Jag har varit rätt överjävligt kass på att uppdatera här, kan inte skylla på att jag har haft mycket att göra heller, bara förbannat lat.

6:an i Stjångtjärn idag. Gick helt oväntat bra.

Nej, jag ljög. Det gick som vanligt. Skyller dock på mina nyinköpta skor som jag fick lite skavsår av. Skönt att kunna skylla på något ibland och slippa inse att man faktiskt är jävligt dålig och får se sig omsprungen av gamla kärringar med rosa svettband i spåret. Jag hade satt upp som mål att ta 6:an på ~45 minuter innan Augusti är slut, och som det ser ut nu så krävs det att banan ändras till 100% nedförsbackar för att uppnå målet.

Men skam den som ger sig!

Förövrigt, mina inlines jag införskaffade tidigare för 800 pix. Sproilans fortfarande. Vågar inte prova dom och mest grejer när han dör vinner, thats a fact!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar