onsdag 7 oktober 2009

Spinn spinn

Ja, spinning i går med Johan och brorsan. Det började ju bra... Johan ringde och gapade som en idiot över att vi minnsan inte skulle spinna i går. Han ringde mig och sa att han skulle spinna sitt första pass på tisdag klockan 19. Fine sa jag, egentligen vill jag ta passet direkt efter jobbet, men eftersom jag är en god kamrat så tar vi det passet. Men jag bokar torsdagspasset direkt efter jobbet OCKSÅ. Men det lyckades Johan uppfatta som att vi skulle spinna på torsdagen.. naturligtvis försöker han skylla det här på mig.

Nu kanske ni tänker, men har inte Johan rätt ibland? Nej. Jag ska ta ett exempel.. Vi ligger på ett hotellrum i danmark och kollar på tv, programet "Mad about you" går, nån b-serie som är helt värdelös. Men i alla fall säger Johan "Där är Jodie Foster". Nej säger jag, det där är INTE Jodie Foster, det ser du väl för fan. Men Johan VÄGRADE accepterade att jag hade rätt i vanlig ordning. Så efter att nästan ha strypt varandra på hotellrummet så går vi ner till datorn i receptionen under en hagelskur av förolämplningar, vi står och skriker på varandra så jävligt att ett pack med italienska turister såg vettskrämda ut.


Nåja, vi goolglar fram en bild på Jodie Foster (eftersom jag inte kommer ihåg vad den andra heter, men jag vet att det inte är Jodie Foster), och bilden har inte en likhet med den som är med i serien, men IDIOTEN hävdar fortfarande att det där är hon i serien. Så efter lite imdb.com eftersom jag vet att hon i Mad about you är med i en Mel Gibson rulle, så lyckades jag hitta på människan. Helen Hunt... Kolla här, ser dom här ut som tvillingar?:





Så ja, Johan har fan alltid fel.

Nåja, tillbaks till spinningen. Den gick väl bra, vi spann på, så väldigt spännande var det inte. Det lite tragiskt när vi 3 sänker medelåldern och ökar snygghetsfaktorn där inne...

La märke till en sak dock, för att vara musiker har Johan jävligt svårt att hålla takten.

Spinning idag igen då, go go.

3 kommentarer:

  1. Men hur gick det då????
    Spann du skiten ur Johan eller......

    SvaraRadera
  2. Nej det gjorde han inte, jag var själv tvungen att manuellt få ur skiten senare under kvällen.

    SvaraRadera
  3. Det var ett jävla gnäll från nån som knappt tog i!

    SvaraRadera