lördag 27 augusti 2011

Sunborn

Det här gick ju rätt okej. Vi var inte sist. Sist i våran klass ja, men inte totalt. Vi hade en snubbe efter oss. Så succé skulle jag vilja påstå.

Dock var jag den enda i laget som faktiskt lyckades hålla mig till taktiken. Planen innan start var att Peter som skulle simma skulle se till att ge mig ett bra utgångsläge, jag skulle sedan förvalta läget tills Johan skulle springa och lägga in killer stöten och plocka placeringar.

Brorsan kom upp ur vattnet näst sist....

Jag däremot, gjorde som det var tänkt, förvaltade läget och växlade till Johan fortfarande näst sist. Johan som sen skulle plocka in placeringar gick i mål som näst sist.

Så, VG till mig, IG till dom andra.

Sen är jag liiite besviken på Stefan Määttä, killen har skaffat, troligen mellansveriges dyraste och flashigaste hoj. Då tror man ju att han kommer att dominera fullständigt på cyklingen. Men Lina Börjes på sin kärringhonda(typ..) smiskade Stefan. Eller ja, smiskade, men höll jämt iaf. Trots Stefans uppenbara fördel i matriel.

Men jävligt kul event!

Dessutom får vi väl nämna att Lisa Ström, som fullständigt sket i oss och den här tävlingen för att köra nåt SM jox.. Prioriteringar Lisa! Prioriteringar... kom femma i SM, så grattis! (dock kom hon tvärsist i Backup av data-SM, men det får väl ses som överskuggat en dag som denna).

2 kommentarer:

  1. Typ!
    Typ?
    "Hon är typ 70 år gammal", eller?
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Typ

    SvaraRadera
  2. Riktigt så gammal är du väl inte Lina? ;-)

    Fattar inte varför jag inte få posta kommenterar med mitt konto..

    SvaraRadera