torsdag 15 september 2011

Lidingöloppet

Ångesten kryper närmre och närmre.

Igår dök startbeviset upp i postlådan och hälsodeklarationen, i form av ett webbformulär, gick som på räls. Jag har nu godkänt att, om jag skulle dö på vägen, så är det absolut inte Lidingöloppets fel.

Johan ringde precis och talade om att han skaffat boende på Lidingö. Jag tyckte mig höra att han nämnde relaxavdelning, spa och frukostbuffé, men jag kan ha hört fel.

Hursom, vi åker ner dagen innan för att förpesta tillvaron och se till att vi inte missar starten.

För det vill vi ju inte..

1 kommentar:

  1. Förbered er på timmar av olidlig smärta och dödslängtan av sällan skådat slag! Lidingöloppet är en höjdarupplevelse, verkligen (speciellt andra milen, den är klart bäst). Passa på att njut av relax och spa dagen innan ;)

    SvaraRadera