lördag 26 november 2011

Fantastiskt väder

Förvisso som rubriken förtäljer, så var det fantastiskt väder idag. Sen att jag hellre hade sett att det snöat för fullt är en annan femma.

Körde löpning i Stångtjärn idag. 6km. Jag sprang om en tjej efter ungefär halva sträckan och efter att jag briljerat in i mål så ställde jag mig faktiskt och stretchade. Det såg åtminstonde ut som att jag stretchade och medans jag står där och ser så där professionell ut som bara jag kan så kommer tjejen joggandes, går till sin bil, hämtar någonting och ställer sig vid bilen. Hon såg givetvis hur elegant jag var när jag stretchade och ville säkerligen göra samma sak.

Men istället för att stretcha så tog hon givetvis en välbehövlig cigarett och bolma i sig snabbt som fan.

Återhämtning är A och O i idrott!

***

I morgon klockan 10.00 så kör vi stavgång vid slalombacken! Vi ses där!

1 kommentar:

  1. 2011-snön tog slut i mars. Vädergudarna släpper inte till en enda flinga förrän efter årsskiftet.

    SvaraRadera