onsdag 16 november 2011

Onsdag igen...

Och det betyder ju som bekant trappor på Lugnet. Johan var lite småkrasslig idag så jag representerade TKV själv ikväll. Övriga deltagare var Jonas och Stefan. Litet manfall från förra veckan alltså, men det gick alldeles utmärkt ändå.

Hände väl inte så mycket spännande förutom att jag briljerade med att halka på ett trappsteg på väg ner och lyckades i sista stund greppa tag i ett handtag innan jag hade tagit mig ner lite fortare än jag hade räknat med. 8 gånger upp och ner totalt hann jag med innan jag gav upp.

Annars var det väl en dag på jobbet så att säga. I helgen kan det bli stavgång för de som är intresserade. Vi kan eventuellt ställa upp på autografskrivning om det efterfrågas.

Vi ses väl!?

3 kommentarer:

  1. Tyvärr inte. Ska till Elmia.

    http://www.svenskasportmassan.se/

    SvaraRadera
  2. Om du vill så kan jag skicka TKV loggan som EPS så att folk per automatik dras till er monter. Ni kommer få sjuk uppmärksamhet!

    SvaraRadera
  3. Tack för erbjudandet, tyvärr hann vi inte läsa det innan mässan.

    Vi hade dock att göra mest hela tiden. Det var nog lika bra att vi inte hade TKV-loggan, tanken med vår monter var ju att göra PR för ML12h, inte att vara bönerum för Klistervalla-fans.

    SvaraRadera