torsdag 4 februari 2010

Fifan

.. inte lång tid kvar nu. Vi har planerat ett litet längre träningspass i helgen, men det sa vi ju när vi skulle upp till Norge på höghöjdsläger, och det gick ju sådär. Vi får se. Det ryktas om att Team Klistervalla kan dyka upp i det vackra Hosjö på lördagen, så håll utkik. Är ni i tid kan ni möjligtvis få autografer av mig och brorsan, Johan har inte lärt sig stava till sitt namn än.

Igår hade iallafall jag helt okey skidor då jag tagit bort mestadels av fästvallan som jag hade applicerat finfint på glidytan. Rundan igår började med ett varv runt Stångtjärn, sedan bakvänd 8km runda.

Hur gick det då? Jodå, om ni tänker att Usain Bolt(jag), Michael J Fox(Johan) och Stephen Hawkings(brorsan) skulle springa ett 100m lopp så har ni en aning om hur träningspasset gick.

Väl mött i helgen!

2 kommentarer:

  1. Vilket innbär att jag i alla fall är smartast. Men det visste vi redan

    SvaraRadera
  2. har arre gått med i team klistervalla?
    rykten säger att han var på träningsläger i fem dagar i sälen.
    där har ni gjort ett klipp om ni lyckats värva honom.

    SvaraRadera