måndag 22 februari 2010

Nu är det nära

Ja usch magen fylld med makaroner sås(laktosfri) och älgköttbullar. Den här veckan spelar maten en stor roll. Först tänkte jag att mer kaffe och snus skulle vara svaret men min toalett protesterade efter en timmes försök.
Fullkornspasta med nåt djur på kan nog vara en bättre ide. Lär nog även vänja kroppen lite mer med blåbärsoppa så den inte gråter på söndag. Peters variant är att ha fem kilo euroshopper pasta på matbordet, oklart om han ska äta eller om det är dekoration.


-- Postat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Euroshopper!? Det finns endast prima råvaror i mitt hem. Pastan är handgjord av ett litet barn i den italienska provinsen Spaghetti. Så de så.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går bra för er!
    Jag är grymt imponerad av din skidåkning Johan! Heja heja!
    Skicka snusen upp till mig i Umeå.

    SvaraRadera