tisdag 2 november 2010

Ensam är stark eller hur var det?

Jaha då vart man lämnad ensam i Falun. Trones åkte till Bremen för tysk konferens. Senaste jag hörde från Peter så satt han på en kamel och grät 23 mil nordväst om Dubai.
Jag var illa tvungen att bege mig ut själv idag. Blev en standard runda vid stångstjärn fast från första parkering, ni vet där dom hyvlar skog som ost. Riktigt tråkigt att springa själv. När Peter är med så kan man skratta när han ramlar eller skylla misstag på honom. Idag ville ingen springa med mig. Kom några cyklister men dom skyndade iväg när jag försökte hälsa. Jag trodde löpning/springning/jogging eller vad det heter var en individuell sport, men nej det är ren lagsport.
golfaren som jag skrev om tidigare fanns på plats idag igen. Nu hade han dock bytt skjutriktning från spåret och hans bil in mot skogen istället, bra där.

I lördags hälsade jag på Trones. Tyckte synd om han, tjejen hade ju lämnat honom för hon skulle på svenne rubins eller dylikt. Jag bjöd på after eight men inte ens ett tack fick jag tillbaks. Istället tvingade han mig brygga kaffe och servera mig själv.
Nej det här laget måste snarast till Trysil för att få igång lagkänslan igen. Då kan ju Trones även få smaka på räven som han så länge längtat efter.

3 kommentarer:

  1. Ja träningsläger i det vackra Norge borde vi köra snarast. Själv har jag inte sovit sedan jag vaknade kl 7 i måndags så nu är det snart dags att få lite sömn... i typ 4h innan vi ska upp kl halv jävla 3 för att göra en romantisk luftballongstur i soluppgången. Väl mött. Frukostjäveln kostade för övrigt 500:-

    SvaraRadera
  2. 500? Skriv upp det på sponsorkontot, vi kan bokföra det som valla.

    SvaraRadera
  3. .. och fixa nån jävla sponsor som vi kan fakturera till

    SvaraRadera