tisdag 30 november 2010

Styrelsemöte

Johan kallade till ett extrainsatt styrelsemöte igår som visade sig vara exakt som Johan, alltså totalt värdelöst. Juniorlaget vart även det förbannat på Johan då han störde mitt i fyspasset.

Annars var det nog bara Johan som förstod vad mötet handlade om, men vi fick iallafall en kopp kaffe och kaka och även en förhandstitt på brorsans nya stavar. Dom var fina.

I och med dessa nya högteknologiska stavar så kommer min bror göra bejublad mini-comeback, eventuellt redan till helgen. Vi vet i dagsläget inte vart, men har våra läsare några rekommendationer på skidspår med extremt många och branta backar så hör av er.

***

Våra t-shirts kommer att produceras nästa vecka!

8 kommentarer:

  1. Jag sköter i alla fall vallningen själv... Så mycket är säkert.

    SvaraRadera
  2. måste man ligga sig till t-shirtarna eller räcker det med att muta med julkakor? eller kommer ni helt i teh christmas spirit skänka bort till behövande?

    SvaraRadera
  3. Vi kommer i humanismens tecken inte låta någon behöva ligga med oss för att få någonting.

    Julkakor låter intressant dock.

    SvaraRadera
  4. peter: jag är flexibel

    trones: tack, kan bli så jobbigt med folk man inte känner så väl

    SvaraRadera
  5. Talar vi om hembakt eller kommer du göra en hit and run på Lidl?

    SvaraRadera
  6. hembakt har ju en tendens att funka bättre som muta

    SvaraRadera
  7. Mja, hade t ex jag erbjudit hembakt till någon så hade det nog troligtvis setts som ett hot än en muta.

    Men hembakt it is. Ska klura på en julig kaka!

    SvaraRadera