måndag 8 november 2010

Statistik

Kollade besöksstatistiken på bloggen nyligen och den har gått spikrakt uppåt. Inte så konstigt när det kommer väldigt bra tips och trix här för elitidrottarna.

Tittar man på sökorden som gett träffar kan man se att vi är en blogg som tar upp många olika aspekter på träning, kost- och levnadstips.
laktosfri kebabsås,krikonsylt,gubbpung,kebabtårta,svetstips,takräv ,tights spinning,+reflexvästar ,backträning för eliten ,backträning träningsvärk ,cykel hjälm ,franskporrfilm ,gubb-pung ,gunde svetsar ,hur stavar man till brorsan ,höghöjds valla ,koka krikonsylt ,krikonsylt koka skal ,kvikon sylt ,källslätt stångtjärn ,laktosjohan ,lär dig svetsa med gunde svan del ,negersprut ,när är man i mångsbodarna ,skit, piss och vademekum. ,sörskog våfflor ,telenor abbonentloggar, tisken dagcenter
Som ni ser är det inte bara idrottsintresserade som följer vår blog utan även psykopater.

***

Vilodag idag för att imorrn sätta igång med hårdkörning igen.

***

Var hos doktorn idag. Han såg inte ut att tro att jag verkligen sprungit så mycket som jag verkligen har utan tyckte nog mest jag var tjock och onödig.

Annars var jag nog den friskaste tjockisen han sett. Inga fel här inte. Han skulle prata med någon annan nörd för att boka en tid hos en annan astma nörd. Lär aldrig höra av han igen. Fick betala 125:- iallafall.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det känns tryggt att laktosjohan är ett vedertaget begrepp som människor googlar.

    SvaraRadera