fredag 26 november 2010

Vintjärn

Idag vart det träningsledigt då jag känner mig helt handikappad efter badmintonturneringen. I stället tar vi sikte på någonting som heter Vintjärn, vet ej om det existerar men enligt detta inlägg så ska det vara riktigt bra. Vi får se om vi hittar dit, varken jag eller Johan har ett lokalsinne värt att nämna. Min bror som är på träningsläger med juniorlaget i Värmland frågade lite om helgens träningsplaner. Jag sa att vi skulle försöka hitta till Vintjärn, och jag får följande till svar;
Jag måste alltså leta nya lagkamrater vars första träningspass blir skallgång
Det ryktas även om att vi kommer ha två adepter med oss som vi ska lära ett och annat om skidåkningskonsten. Förhoppningsvis har dom ett uns lokalsinne så vi kommer levande ifrån detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar