onsdag 13 oktober 2010

Jogging

Idag stod 5.7km i Stångtjärnpå schemat och IT-miljonären, som precis köpt en sproilans bil, cash givetvis, ville med på ett hörn och det kan han väl få, även om jag tycker han är med lite för ofta nu utan att ha betalt medlemsavgiften.

Efter att ha stått och väntat på fanskapet i säkert 4 minuter så kommer han inglidandes till Stångtjärnstugan med sin nya bil.



En plojbil enligt honom själv, då han normalt inte kör själv utan har givetvis en chaufför.

Rundan i sig gick hyffsat, hade en och en halv lite fadäs på slutet, men ingen såg det då IT-miljonären låg så långt bak ( eller fram, kommer ärligt talat inte ihåg).

Ibland när man ramlar så kan man ju tycka att man gör det smidigt även fast det kanske inte ser så ut. Den här gången kändes det inte ens smidigt så jag kan bara ana hur jävligt det hade sett ut. Dessutom var det i en uppförsbacke. Vid 5km skylten lyckades jag snubbla på ännu en sten, men lite ninjamoves så klarade jag mig.

Hur går det för Johan ute i skogen? Har hört att det mest spännande som hänt var när veden tog slut. En update för våra läsare vore på sin plats tycker man.

Har även hört att vår transportansvarige samt juniorutvecklare har vart ute och drillat juniorlaget på kvällskvisten. Kanske kan få en update hur det har gått också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar