fredag 22 oktober 2010

Runner's World

Fick tag på ett examplar av Runner's World Complete Guide To Running. En intressant bok hur man ska börja träna, fortsätta träna och allt sånt skit.

I boken står det klart och tydligt att disken kan vänta till senare. Där ser ni era förbannade bakåtsträvare, det är inte bara jag som tillämpar denna regel för att bli en bättre idrottsman. För att bli bäst får man inte vara rädd att gå över lik, eller disk i det här fallet.

Hittade även ett citat som passade in på Johan; Running's theres for everyone, regardless of talent.

Ikväll kan det bli ett litet uppvärmningspass inför morgondagens extrema pass på 7km sengång runt Hosjön. Det ryktas även att brorsan har varit uppe på Lugnet och stulit 14 kubikmeter snö och lagt på sitt tak som vi ska få ta bort med hans takräv.

*EDIT BY REQUEST*

3 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ha en kopia på det där med disken att sätta upp i köket.

    SvaraRadera
  2. Det står där "wait until the sun goes down". Inte tills nästa årskifte som du gör.

    SvaraRadera
  3. Tolkningsfråga om du frågar mig. Det säger ju inte vilken dag solen går ner. Utan jag tolkar det som jag får välja själv.

    SvaraRadera