fredag 15 oktober 2010

Styrka



Ryssarna tränar styrka. Kanske inte riktigt i klass med Team Klistervalla, men det verkar ju funka för dom.

Själv äger jag inget som kan tolkas som något man kan använda för att få muskler. Kanske PS3 dosan. Eller kanske det där repet jag köpte för 300 spänn som jag aldrig förstod mig på. Är det någon som är intresserad kan ni få den för 150:-.

Brorsan har om jag inte missminner mig en sån där boll man kan göra konstiga övningar på. Troligtvis inte hans.

Johan hade faktiskt ett par vikter längst in i en garderob. Uppenbarligen var dessa vikter något den förra ägaren lämnade kvar i lägenheten när denne flyttade ut.

Då jag ser mig som någon typ av idrottslig utvecklare i Teamet försöker jag alltid komma på nya dumma idéer att förnedra sig på. Främst tänkte jag att vi ska försöka göra som i filmen nedan.



Givetvis skall detta dokumenteras nogrannt på film. Förutom det där första dumfan säger som intervaller i backe. Det har vi provat på, aldrig igen. Men dessa fina övningar han gör. Vi kan absolut göra dom bättre och snyggare. Eller vad säger du Johan?

2 kommentarer:

  1. Skön kille där i buskarna, han verkar dock tycka det hela är "roligt" och "kul" sen att han har tryckt en termos kaffe och ett paket socker gör det hela lite mer spännande.

    SvaraRadera
  2. Notera i den ryska filmen, som för övrigt hade fantastisk musik, efter 3.30 hur akut skitnödig han måste ha blivit efter att ha gjort 4 st såna där grejer med en ryggsäck.

    SvaraRadera