tisdag 14 december 2010

Gym

Eftersom Johan tydligen hade något viktigare för sig än att träna igår så gick jag och IT-miljonären till gymmet och pumpade 1kg-vikter. Det gick bra, jag har träningsvärk, men jag kan ju inte direkt påstå att det är särskilt roligt att lyfta vikter.

Men då man är svagare än en påse bajs så lär man väl försöka iallafall.

***

Vårt skidpass i helgen var ju en succé. Tre fagra herrar med jävligt snygga outfits kom, sågs och segrade ute i Hosjö. Givetvis valde vi att sätta kameran på min bror då vi visste att han skulle faila mest. Och han levererar alltid!

Visst, vi andra failade också. Men till skillnad från de andra så försökte åtminstonde jag att ta kurvjäveln. Johan den dumfan visar inte en tillstymmelse till att försöka ta kurvan utan fortsätter rätt på som det pulver han är. Skamligt.

Mitt fall var ju mer utav en produktplacering av får logga inför kameran. Smart!

När vi ändå talar om produktplacering, så är jag i stort behov av en handsksponsor då jag produktplacerar handskar härs om tvärs hela tiden. Förbannat dyrt att köpa nya handskar stup i ett!

1 kommentar: