onsdag 23 februari 2011

4 dagar kvar.

4 dagar kvar tills dagen vi väntat ett helt år(plus minus några dagar) på inträffar! Vi har mestadels vilat oss i form denna vecka. Jag kollade lite halvt på en fotbollsmatch igår, det är väl det närmsta träning jag kommit sedan urladdningen under Falun-Borlänge loppet. Kan nog hända att det blir kolhydratladdning på O'learys ikväll också. Om ni vill ha autografer så kan vi givetvis ordna det. Bara att komma dit!

Jag har inte hört från Johan sedan i söndags tror jag, men jag tvivlar att han lyft ett finger i onödan sedan loppet.

Fick precis i skrivande stund ett e-mail från IBM där jag kunde räkna ut min tid(gäller endast Vasaloppet stod det, men vafan..). Tydligen ska jag kunna harva mig runt på 10 timmar och 37 minuter. Om det inte är -30 grader, då jag kommer åka en timme snabbare. Där har ni dock fel IBM, för är det -30 grader så kan ni fethajja att undertecknad inte ens dyker upp till start.

Förberedelserna är annars i full gång, men eftersom Johan är ett jävla lepra och inte tar tag i saker så frågar jag honom här, hur hade han tänkt göra med vallningen i år? Tänkt på det överhuvudtaget? Kanske en liten update vore på sin plats!

Skämmes tamefan!

Har vi några läskunniga läsare så kan jag rekommendera att köpa FaluKuriren imorgon. Det sägs att den ska vara fullspäckad med heta bilder och reportage. Kan ni inte läsa, så kan ni köpa DalaDemokraten istället och bortse från detta meddelande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar