torsdag 3 februari 2011

Pissväder

Börja snöa för helvete.

Vart inbjuden till innebandy idag, så jag skrotade min dumma idé om att åka skidor i det här jävla vädret. Det var jobbigare än vad jag kom ihåg. Bollkontrollen och konditionen var väl som den alltid varit, bra respektive värdelös.

Bra mycket roligare än att slå ihjäl sig i Stångtjärn var det iallafall!

Fredagen och helgen bjuder på gym och förhoppningsvis ett celebert besök till Sörskog. Om det nu inte är plusgrader och regn, då ska jag fan sitta hemma och tjura istället.

Får även ta och tacka signaturen Håkan för klistervallatipset. Tyvärr är ju ingen av oss kärnfysiker, så det där kommer vi aldrig att lyckas med.

Som teamets prylbög så har jag dock kittat upp oss med sproilans vallaprylar. Om jag lyckas bygga ihop skiten så kan det nog komma upp bilder på vår nya vallabod under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar