onsdag 23 februari 2011

Vi ses i mora!

Ja det kan ni ge er fan på att vi gör! Nu har vi slitit i månader för det här. Blivit förnedrade och spottade på men nu är vi nära målet. Det sista som är kvar nu är att räkna ut vad som ska finnas i ryggsäcken. Om någon flitig läsare har några förslag lämna gärna. Att jag skulle åka utan är inte tänkbart! Lär ju ha snus, mobil, vatten, sportdryck, snickers, lepsyl, extra mössa/ vantar, engångsgrill och dylikt. Kanske en sån där swiss army knife ifall man lär spontan operera en appendecit.

Det ryktas att vi ska vara med i morgondagens tidning, så skaffa den, klipp ut och häng upp vid vallaboden. Just ja efter mina bravader i söndags fick jag ett fint pris när jag kom i mål, en kabellinda! Kvalité var det också, blir bra till vallaboden så kan Peter börja stryka skidorna. Om ni inte såg mig i mål så kan jag berätta att jag såg förjävlig ut, ja alltså mer än vanligt. -24 + skägg = is, is i mängder blandat med snor, sportdryck och annat äckligt. Hur som på söndag gäller det, jag har väl inte direkt någon plan för det hela. Tänkte först fokusera på tre mil i taget men tre mil är så jävla långt så får nog bli något annat. Kanske räknelekar kan vara något, bara jag inte tänker på själva avståndet. Som sagt vi ses i Mora!

1 kommentar:

  1. äsch, ni åker på söndagen? hade hoppats få se klistervalla-loggan i spåret på måndag. lycka till, hur som!

    SvaraRadera