onsdag 9 februari 2011

Ja fifan!

Slöa uppdateringar nu, men det har inte hänt så mycket spännande på sistonde. Vi var iallafall ute och gjorde sponsorerna nöjda i Stångtjärn idag. Helt knökat på första parkeringen, troligtvis då folk hade hört att vi skulle vara där.

Det slutade med att vi åkte upp till Stugan och körde ett bakvänt 8km lopp. Gjorde lite kurvtagningsfilm, men huvudkamerans starka punkt är inte mörkerkörning. Skotten var med och körde lite footage från botten av backen, dock är vi ju så pro nu att vi inte ramlade, även om det sög duktigt i ljumsken medans man försökte ta sig levande ner.

Annars har jag försökt mig på lite mer med min astma medicin som jag har på prov nu, och man mår lite halvkasst efter man tagit skiten.

Men!

Det verkar hjälpa. Nuförtiden blir jag trött av att åka skidor och inte att försöka andas. Nu räknar jag med att loppet den 27:e inte tar mer än 4,5 timme.

En annan fantastiskt nyhet som inte har något med stjärnorna i Team Klistervalla att göra, men det närmsta man kommer en Gud, kommer till Stockholm i maj. Jag tycker att ni ska köpa biljetter så fort de släpps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar