lördag 1 januari 2011

Träningsläger

Då var det dags igen då, vi har bokat in ett träningsläger i Norge till helgen. Avresa torsdag. Vårat förra höghöjdsläger i Norge gick ju så där....

Vi åkte skidor i ca 30 minuter. Dock hann vi med en låda öl, omänskliga mängder chips och grillade marshmellows. Vi lyckades köra av vägen och bli hånade av en tant, Johan skadade sig i vedboden när han tappade ett stort vedträ på foten så den såg ut som en handboll dagen efter och brorsan höll på få tarmvred eftersom han inte vågade gå på utedasset.

Så jag skulle vilja påstå att det bara kan bli bättre den här gången.

Dessutom, viktigast av allt. Jag får chans att testa takräven! Jag ser framför mig hur lätt och smidigt den kommer att gå, taket kommer i princip att skotta sig själv.

Mot Norge, äran och hjältarnas land!

2 kommentarer:

  1. Det här bådar gott!

    Laktos Johan säger
    din bror säger att vi handlar på torsdagen. jag föreslår city gross då dom säljer dom där 1meters baconchipsen

    SvaraRadera
  2. Jan M, tvåfaldig vasaloppsåkare (söndagsturen)3 januari 2011 kl. 22:28

    Lycka till på lägret och ta det försiktigt med sportdrycken, den kan vara farligt förrädisk

    SvaraRadera