fredag 3 juli 2009

Gå-Lunka-Löp

Gick hem i från jobbet i går, rätt behagligt måste jag säga. Trodde faktiskt det skulle vara drygare, så jag fortsätter på att satsa på att gå hem. Dock vet jag inte om det känns så jävla stabilt att jag varit ute och gått i 4 dagar och känner mig helt jävla förstörd, är stel överallt. Snacka om form man är i, jag ger mig fan på att om nån gör ett sån här "hur gammal är du egentligen" test så hade det väl slutat med att jag är en pigg 90-åring.


Jag är riktig impad av brorsan som är ute i löpslingan, det var fan inte illa. Men 6 Km på 52 minuter? Är du säker på att du faktiskt sprang?


Johan lyser med sin frånvaro vad gäller träningsrapporter, kan den här artikeln i Falu Kuriren ha något med saken att göra?


1 kommentar:

  1. Om betraktaren kollade i specifika vinklar så såg det nog ut som jag sprang, ja.

    SvaraRadera