onsdag 15 juli 2009

Onsdag

Ja, jag klappade igenom fullständigt i måndags på vägen hem från jobbet. Jag lyckades att i ett graciöst försök att skynda mig över en väg, att trampa snett. Foten vart inte riktigt som den skulle och jag fick halta mig fram till min faster som bor längs vägen, där fick jag skjuts hem. Fast jag vete fan vad som har hänt, jag trampade snett, men där jag har ont finns ingen led. Doktor Wikipedia, mycket kompetent och erfaren doktor, säger att det är benhinnan som gör ont. Men får man ont i benhinnorna av att trampa snett? Jaja, jag har baddat med linement, det gör nog susen, ska vara igång snart igen.

Jag hade ett litet möte med Johan på förmiddagen, vi åker ju i väg en liten vända och ska kolla på 4 Metallica konserter nästa vecka. Så vi drog upp lite riktlinjer för det samt pratade lite vasalopp. Mötet drog ut lite på tiden och förlängdes till ett lunchmöte.. Själv beställer man in en räk/musselsallad och ett glas vatten till det, man tar ju vasaloppsatsningen seriöst. Johan då? Jo, den största kebabtallrik (med laktosfri sås) man kan få tag i norr om Mjölby, och till det ett badkar sprite. Helt otroligt... Han erkände också att den enda träningen han har gjort än så länge, det är att titta på Tour de France på tv. Frågan är om Johan tar sig upp för första backen ens?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar