onsdag 8 juli 2009

Styrketräning i helgen.

Nej jag har inte tuppat av i skogen, eller ätit laktosfri kebabsås i helgen. Jag har flyttat möbler. hit och dit, fram och tillbaka. Jag har druckit blåbärs proviva, sagt "nej nej nej" till en amnesty pojke på stan. Jag har snusat mer än någonsin.
Idag åker jag på träningsläger hos svärmor. Det blir slitgöra i hennes gigantiska trädgård, sauna med tillhörande piskning och en diet av allt som viktväktarna fruktar. Hon bor ute i skogen men internet har tagit sig dit så jag ska försöka skriva lite här.

Efter några dagar där kommer jag att utöka lägret till Kolmården. Jag ska lära mig av mästarna av naturen. Giraffernas bästa träningstips och hur apor rör sig. All information ska sedan bearbetas över en glass i söderköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar