onsdag 8 juli 2009

Piss, skit & vademecum

I går var det katastrof. Benen sa åt mig "Hörru din jävla dåre, du kan inte låta bli att använda benen på 15 år och sen helt plötsligt börja gå som en idiot. Vi strejkar!". Det gjorde dom också, dom fick med sig högerfoten i sympatistrejk dessutom, en blåsa stor som Medelpad utvecklades där. Fy fan. 1.30 släpade jag min sargade lekamen hem på. Större delen av gången hem drevs jag av hat gentemot en gammal svensk kung, karljäveln kunde väl ha cycklat? Eller gett fan i att vara så jävla feg att han var tvungen att dra i från danskarna. Stanna och slåss. Nej, annat är det med rediga norska kungar, inga som sprang till skogs där inte. Möjligtvis åkte båt till England, men det är en helt annan sak.

Funderar på om man ska ge vila lite idag i stället då, kanske klämma en kebab i stället? Vad tror ni?

Det här epo och hemohes, kan kan det vara nåt? Slipper man träna då? Det funkade ju för finnarna, eller ja...

Vart har Johan tagit vägen? Försökte han jogga 400 meter och tuppade av i skogen nånstans?Jag börjar bli orolig, inte egentligen för hans hälsa, men han har min Metallica biljett till Sonisphere festivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar