torsdag 2 juli 2009

Nu kör vi

Välkommen I Fäders Spår !
Vi har mottagit Din anmälan och Du är registrerad 2009-07-01 med följande uppgifter:

Namn: Trones, Peter
Klubb: Falun
Lopp: Öppet Spår
Klass: Herrar
Startnummer:1263

Sämre seedad än brorsan. Hur gick det till? Jag anser mig då ha mycket mer talang än honom, det kunde vem som helst se i vårt senaste lopp '94! Men men, kan vara bra att slå från underläge ibland!

Träning då?
Som gammal stjärna i hockeylaget HAIK köpte jag mig igår ett par inlines för att glida runt i, men... det var tydligen väldigt längesedan jag stått på ett par inlines. Nära benbrott 3 gånger, och då hade jag inte ens lämnat lägenheten ännu. Litet taktiksnack blåhållandes i hatthyllan bestämde jag mig för att ta en helt vanlig promenad. Två varv runt tisken blev debutträningen inför starten om 240 dagar!

Here we go!

3 kommentarer:

  1. Heter inte du Andreas? Då har Johan ljugit för mig, vilken uppenbarelse

    SvaraRadera
  2. Fast du är förstås inte den Trones jag tänkte på, ursäkta

    SvaraRadera
  3. Du är en idiot Samuel.

    Du har ju för fan varit till England med oss båda, även om du försöker förtränga den resan så borde du ju veta

    SvaraRadera