torsdag 16 juli 2009

Tältning med en idiot

Så där ja, då var min resa till kolmården klar. Jag hade taktiksnack med en säl och fick många bra tips inför vasan. Jag har främst tränat min höger fot genom att helt enkelt köra bil, det är ändå bättre än ingenting.
Var på lunchmöte med trones igår. Jag beställde en ricktig måltid, fylld med viktiga mineraler och annat välbehövligt. Trones tog en töntig sallad som inte tillför nånting. Han verkar ha hakat upp sig på något om laktosintollerans. Jag vet inte vad han tjatar om men jag reagerade en del på det förrut men det har funkat bra under lång tid nu. Jag kanske har sån där stressmage som min sambo sa. Eftersom jag umgås med trones lite då och då så låter det trovärdigt.
Så nu ska man återigen resa med idioten. Det värsta lär väl ändå vara lördagsnatten med tältning på menyn, vått, kallt och förnedrande.
Jag hoppas att trones inte tänker köra 20mil norrut som han gjorde 2003 när vi skulle till Oslo. Resan kommer ändå att hjälpa med lite viktminskning. När jag reser med trones så går jag ner runt 3-4kg oavsett vad vi äter. Jag antar att vreden och ångestesten som kommer redan första dagen sätter igång förbränningen.

1 kommentar: