torsdag 2 juli 2009

Lär dig svetsa med Gunde

Under morgonmötet med mig själv satt jag och leta efter lite tips och tricks från skidgudarna. Efter att ha övat in "Väck väck!" så gick jag över på Dalarnas husgud Gunde. Det mest intressanta jag hitta var en tre delar lång svetsar utbildning. Del ett kan ses på http://www.youtube.com/watch?v=Ovsok8aj8-s
Man får alltså se Gunde Svan svetsa ihop sina hembyggen och lite annat smått och gott. Jag är inte helt säker på hur jag ska använda hans svetsar förmågor inför vasan men Gunde är så där skön som alltid.

WWGD

1 kommentar:

  1. Man kanske kan svetsa ihop nån stav eller nåt efter att man brutit en.

    Jag bröt faktikst en stav i vintras, en slalom stav i idre. Jag hade hyrt den, fick böte 110 spänn för den jäveln. tänk om man hade haft gundes svetstips då.

    SvaraRadera