torsdag 2 juli 2009

nummer

Fick i mailen idag:
Välkommen I Fäders Spår !
Vi har mottagit Din anmälan och Du är registrerad 2009-07-01 med följande uppgifter:

Namn: Trones, Andreas
Klubb: Falun
Lopp: Öppet Spår
Klass: Herrar
Startnummer: 1262

Så nu jävlar! Lite tråkigt startnummer dock, men man kan ju inte få allt.

Åkte dessutom buss till jobbet idag, det var nog första gången jag åkte kollektivt sen jag fick körkort för 10 år sen, planen är buss till jobbet och gå hem. Jag har drygt två veckor kvar innan semestern, klarar man att åka buss och gå hem alla dagarna? Vi får se, det lär gå åt helvete med en dans, men jag ska försöka.

En fördel som jag ser det, är att man i alla fall har en hel del stakningsträning i kroppen genom åren, så där har man lite gratis inför loppet.

Brorsan och Johan då? Fått nåt startnummer? Hur ser träningsupplägget ut?

WWGD

1 kommentar: