fredag 3 juli 2009

Träningsseminarium


Jag har lite glädjande nyheter, vi ska annordna ett träningsseminarium under sommaren här. Jag är i slutförhandlningarna med en oerhört kvalificerad föreläsare, Björn Gustafsson. Ni har nog hört talas om honom, löparess från Running Wild och levande legend inom träningmetoder.


Vi pratar här om mannen som kommit att revolutionera löpningen genom att införa "Armpendeln" och "Näsandningen". Nu kommer alltså Björn att hitta på tekniker för skidåkning, exlusivt för oss. Stort.


1 kommentar:

  1. Tack för de varma orden! Ska bli väldigt kul att komma till er och dela med mig av det jag lärt mig genom åren. Jag är ingen "Gunde", men jag tror att många av de tekniker vi använder oss av inom löpningen kan överföras och anpassas till era träningsprogram.

    Seminariepunkter som jag har klara hittills inbegriper "Stilettstaven - ett vassare sätt att avancera i fältet", "Ur spår! - jag bär kniv" och "Bearnaisesås - 2000-talets valla". Fler punkter kommer att tillkomma, hör av er med ev. "special requests".

    Fortsätt kämpa & väl mött!

    SvaraRadera